Աշխատակազմի քարտուղար Գ․Նազարյանին - Կազմակերպել և անցկացնել Արտաշատ համայնքի հնգամյա զարգացման ծրագրի վերաբերյալ հանրային լսում
Համայնքի գլխավոր ճարտարապետ Վ․Այվազյանին - Ս/թ ապրիլի 30-ին համապետական շաբաթօրյակի կազմակերպում և իրազեկել բոլոր համայնքի վարչական ղեկավարներին, ենթակա կազմակերպություններին, ազգաբնակչությանը շաբաթօրյա աշխատանքներին ներգրավելու նպատակով։
Աշխատակազմի բաժնի պետերին -Բաժնի մասնագետներին ըստ բնակավայրերի նշանակել պատասխանատուներ։
ՔԱԿՏՏ բաժնի պետ Ա․Գուլգուլյանին - Պատրաստել և ուղարկել շրջաբերական վարչական ղեկավարներին համայնքապետարանի աշխատակազմի բաժնի մասնագետների /պատասխանատուների ըստ բնակավայրերի/ կոնտակտային տվյալները։
ՖՏ բաժնի պետ Մ․Մելիքյանին - Նախապատրաստել ավագանու նիստի որոշման նախագծեր 2022 թվականի բյուջեի առաջին եռամսակի կատարողականը եկամուտների և ծախսերի գծով և 2021 թվականի Արտաշատ համայնքի և միավորված բնակավայրերի տարեկան բյուջեի կատարողականը։
Համայնքի ղեկավարի օգնական Փ․ Հակոբյանին Գնումների բաժնի պետ Ս․Հովհաննիսյանին- Կատարել տնտեսական ապրանքների, լուսավորության ,,Բարեկարգ Արտաշատ,, ՀՈԱԿ-ի, ,,Արտաշատ-կոմունալ սպասարկում,, ՀՈԱԿ-ի գնումների հրապարակումը։
Իրավաբանական բաժնի պետ Ա․Սարգսյանին -ՈՒսումնասիրել քաղաքաշինության նախագծային առաջադրանքների, գովազդի, ծխախոտի, խմիչքի թույլտվության տրամադրման կարգը։
|