Բաժնի պետերին ՝ մինչև ս/թ մարտի 1-ը աշխատակազմի քարտուղարին ներկայացնել ավագանու քննարկման ենթակա որոշման նախագծերը:
Գլխավորճարտարապետ Վ.Այվազյանին- 2022թվականի ընթացքում կատարված սուբվենցիոն ծրագրերի ավարտական ակտերի փաթեթները բերել ավարտական տեսքի:
Գնումների բաժնի պետի ժ/պ Փ.Հակոբյանին –
- Կազմակերպել Արտաշատ համայնքի այգիների, պուրակների, հրապարակների վերանորոգման և բարեկարգման աշխատանքների գնումների գործընթացը:
- Կազմակերպել համայնքապետարանի և համայնքային ենթակայության կազմակերպությունների գրենական պիտույքների և տնտեսական նյութերի ձեռք բերման գնումների գործընթացը:
Ֆինանսատնտեսագիտական բաժնի պետի ժ/պ Մ.Մելիքյանին –համայնքի բազմաբնակարան շենքերի տանիքների վերանորոգման աշխատանքների կատարողականը ներկայացնել Արարատի մարզպետարան:
Քաղաքաշինության և հողաշինության բաժի պետի ժ/պ՝Կ. Պողոսյանին-Կազմել համայնքային ենթակայության տակ գտնվող թվով 10 մանկապարտեզների վերանորոգման աշխատանքների նախագծային և նախահաշվային փաստաթղթերը
Կոմունալ տնտեսության, գույքի կառավարման, տրանսպորտի և համատիրությունների աշխատանքների համակարգման բաժնի պետ՝ Ա. Եփրեմյանին. Գյուղատնտեսության և բնապահպանության բաժնի պետի ժ/պ Ն.Գալստյանին, «Բարեկարգ Արտաշատ»ՀՈԱԿ-ի տնօրեն Ա.Ստեփանյանին՝
1.Գարնանային աշխատանքները սկսել ժամանակին և ուշադրություն դարձնել համայնքի այգիների, պուրակների և հասարակական տարածքների կանաչապատման, բարեկարգման աշխատանքներին:
2. Մարզային և միջհամայնքային նշանակության ճանապարհների եզրերին ժամանակին կատարել սանիտարական էտի աշխատանքները, որպեսզի ավելորդ ճյուղերը չխանգարեն մեքենաների երթևեկությանը:
Գյուղատնտեսության և բնապահպանության բաժնի պետի ժ/պ Ն.Գալստյանին-
1.ժամանակին կատարել դաշտամիջյան ճանապարհների բարեկարգման աշխատանքները, համագործակել Արտաշատի ՋՕԸ-ի աշխատակիցների հետ, որպեսզի ջրատար առուների մաքրման աշխատանքները կազմակերպելիս բնակիչների համար անհարմարություններ չստեղծվեն:
2.Կազմակերպել համայնքային և պետական սեփականություն հանդիսացող հողերի հաշվառում, չափագրում՝ վկայականներ ձեռք բերելու նպատակով:
Կրթության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության հարցերի բաժնի պետ՝Ա․Խաչատրյանին –
Ապրիլի 23-ին կազմակերպել Արտաշատ և Քլամար քույր քաղաքների 20 ամյակին նվիրված միջոցառում:
|